Udział w Komisjach i Sesjach Rady Miejskiej w czasie COVID-19
Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
Drukuj treść tego artykułu
Powrót do poprzedniej strony
Kontakt na stronie Kontakt
W związku z obostrzeniami wynikającymi z wprowadzenia stanu epidemii w Polsce, zarówno posiedzenia Komisji jak i Sesje Rady Miejskiej odbywają się zdalnie (online). Urząd Miejski w Siechnicach umożliwia wzięcie udziału w Komisjach oraz Sesjach Rady Miejskiej mieszkańcom Gminy na określonych zasadach:
Komisje - godziny popołudniowe:
Udział osobisty w posiedzeniach Komisji:
przed wejściem do Urzędu należy skontaktować się z pracownikiem Biura Rady Miejskiej (71 786 09 17),
pracownik Urzędu po skontrolowaniu temperatury ciała, zaopatrzeniu osoby zainteresowanej w maseczkę ochronną oraz wskazaniu miejsca przeznaczonego do dezynfekcji rąk, odprowadza osobę zainteresowaną na salę sesyjną Urzędu gdzie przygotowane jest stanowisko komputerowe, umożliwiające zainteresowanemu mieszkańcowi wzięcie udziału w posiedzeniu Komisji,
osoba zainteresowana udziałem w posiedzeniu Komisji z prawem zabrania głosu, składa do Przewodniczącego Komisji wniosek ze wskazaniem pkt. porządku obrad, który następnie poddawany jest pod głosowanie członkom Komisji,
Przewodniczący Komisji udziela głosu według kolejności zgłoszeń,
stacjonarnie w biurze przebywa Przewodniczący lub Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej, który posiada dostęp do wideokonferencji oraz pracownik biura obsługujący posiedzenie od strony technicznej - pozostali Radni nie są obecni w budynku Urzędu. Dyskusje nad projektami uchwał odbywają się za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams.
Udział zdalny w posiedzeniach Komisji:
osoba zainteresowana zdalnym udziałem w posiedzeniu Komisji będzie miała możliwość dołączenia do dyskusji po uzyskaniu zgody większości członków Komisji - wniosek o dołączenie do dyskusji ze wskazaniem pkt. porządku obrad, powinien być przekazany do Przewodniczącego Komisji przed rozpoczęciem posiedzenia, za pośrednictwem Biura Rady Miejskiej (radamiejska@umsiechnice.pl) minimum 5 godzin przed rozpoczęciem posiedzenia, wraz ze wskazaniem adresu mailowego, na którym zostało zarejestrowane konto w aplikacji Microsoft Teams,
jeżeli taka informacja nie zostanie przekazana, osoba zainteresowana będzie miała możliwość uczestnictwa w posiedzeniu Komisji bez możliwości zabierania głosu.
Sesje Rady Miejskiej w Siechnicach:
Udział osobisty w Sesjach Rady Miejskiej:
przed wejściem do Urzędu należy zadzwonić domofonem na portiernię Urzędu Miejskiego w celu uzasadnienia wizyty,
pracownik Urzędu po skontrolowaniu temperatury ciała, zaopatrzeniu osoby zainteresowanej w maseczkę ochronną oraz wskazaniu miejsca przeznaczonego do dezynfekcji rąk, odprowadza osobę zainteresowaną do Sali Sesyjnej Urzędu Miejskiego,
osoba zainteresowana udziałem w Sesji Rady Miejskiej z prawem zabrania głosu, składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej wniosek ze wskazaniem pkt. porządku obrad, który następnie poddawany jest pod głosowanie Radzie,
Przewodniczący Rady udziela głosu według kolejności zgłoszeń,
dyskusja oraz głosowanie nad projektami Uchwał odbywają się za pośrednictwem programu E-sesja oraz Microsoft Teams.
Udział zdalny w Sesjach Rady Miejskiej:
osoba zainteresowana zdalnym udziałem w Sesji Rady Miejskiej będzie miała możliwość dołączenia do dyskusji po uzyskaniu zgody większości Radnych Rady Miejskiej - wniosek o dołączenie do dyskusji ze wskazaniem pkt. porządku obrad, powinien być przekazany do Przewodniczącego Rady Miejskiej przed rozpoczęciem Sesji, za pośrednictwem Biura Rady Miejskiej (radamiejska@umsiechnice.pl) na dzień przed planowaną Sesją wraz ze wskazaniem adresu mailowego, na którym zostało zarejestrowane konto w aplikacji Microsoft Teams,
jeżeli taka informacja nie zostanie przekazana, osoba zainteresowana będzie możliwość uczestnictwa w Sesji Rady Miejskiej bez możliwości zabierania głosu